Hello !

Czasami przychodzi taki moment w życiu, że chcemy coś zmienić, zrobić coś dla nas samych, dając sobie satysfakcje i spełnienie. Jeśli chodzi o mnie to radość sprawiają mi wszelkie interakcje z ludźmi. Gadam i to bardzo dużo, w pracy, w domu, na spacerze, dosłownie wszędzie gdzie się da a  nawet tam, gdzie nie można. O czym gadam? O wszystkim, ale najbardziej satysfakcjonujące są rozmowy w dziedzinie BEAUTY. Przyczyniło się to do podjęcia decyzji o założeniu bloga i zmierzeniu się ze swoimi marzeniami. Może nie będę tu mówić, ale pisać, pisać o tym co sprawia mi ogromną satysfakcje. Jednak nie będzie to blog typowo beauty, przede mną planowanie wesela i remont, więc na pewno pojawią się posty w tych dziedzinach.
Poznajmy się ✋✋
Jestem Madeleine, mam 23 lata, jestem mała, roztrzepana i pozytywnie zakręcona.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty